top of page

רדיו הקול פתוח - סיפורו של גבר שמתמודד בצורה לא שגרתית עם גירושין מסובכים.


להתגרש עם ילדים לרוב זה תהליך מורכב וקשה. התכנית שלנו תעסוק במקרה גירושין לא קל שהתמודדות יוצאת דופן של דוד יכולה ללמד כיצד צד אחד בחר להתמודד בדרך לא שגרתית עם גרושה שעשתה ועודנה עושה, מעשים חד צדדים וקשים.

דוד יכל אך נמנע מנקיטת הליכים משפטיים חריפים נגד גרושתו, שהיו פועלים כבומרנג נגד שני ילדיו. הוא בחר בדרך שונה, וזו הביאה אותו לקשר קרוב ואוהב עם ילדיו הרחוקים, לשגשוג כלכלי, רוגע והשלמה עצמית עם המצב שעדיין לא הסתיים. אפשר גם אחרת.

אשתו של דוד בשרה לו על גירושיו. לדוד לא היה הסכם ממון וכל הונו שהושקע בבניית צימרים על שטח משפחתי במושב בו גרו הורי אשתו, אבד. בחוסר כל הוא סולק מביתו ונאלץ לוותר על השקעתו במיזם העיסקי. דוד עקר לת"א ושמר על סדרי ראיה עם ילדיו ברמת הגולן עם כל הקושי שכרוך בכך. ביום בהיר אחד הגיע דוד לבית גרושתו ומצא את הבית ריק. היא עקרה לאילת מבלי להודיע לו.

במשך מספר שנים גרושתו נדדה עם ילדיו ברחבי הארץ ובכל פעם ללא הודעה והכנה מראש. כיצד דוד התמודד עם התנהגותה של גרושתו, מה קרה לילדיו בתהליך הזה, כיצד עשה פריצת דרך כלכלית מרשימה, ומה יבחר לעשות בהמשך, כל זאת במשדר בו מתארח דוד ק' בעלים ומנכ"ל של חברה מצליחה בתחום הסלולאר בארץ.

פוסטים מומלצים
חדש בבלוג
תגיות
ארכיון
עקבו אחרי הבלוג
  • Facebook Basic Square
RSS Feed
bottom of page